მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომის ადაპტირება
პრეზენტაციის შეფასების მაქსიმალური ქულაა 32
ქულა
|
32,31,30
|
29,28,27
|
26,25,24
|
23,22,21
|
20,19,18
|
17,16
|
15,14,13,12
|
11.10,9,8
|
7.6,5
|
4,3,2,1
|
შეფასება
|
10
|
9
|
8
|
7
|
6
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
რუბრიკა ვიკის ბიბლიოთეკიდან — საბაზო საფეხური, პროექტების შეფასების რუბრიკების ბიბლიოთეკა
4
|
3
|
2
|
1
|
მიზანი
| |||
ჩვენს პრეზენტაციას მკაფიო მიზნები აქვს. პრეზენტაციის ყველა ნაწილი მიზნებს ემსახურება.
|
ჩვენს პრეზენტაციას მიზნები აქვს. პრეზენტაციის ნაწილი მიზნებს შეესაბამება.
|
ვცდილობთ, ჩვენს პრეზენტაციას მიზნები ჰქონდეს, თუმცა, ჯერჯერობით, ის უბრალოდ ერთ საკითხს ეხება.
|
ჩვენს პრეზენტაციას ინფორმაციის შეჯამების გარდა, სხვა მიზნები არ აქვს.
|
ინფორმაცია
| |||
ჩვენი პრეზენტაცია, მოიცავს მიზნების შესაბამის მასალას. წარმოდგენილი ინფორმაცია დეტალური, დაბალანსებული და ობიექტურია.
|
ჩვენი პრეზენტაცია მოიცავს ადეკვატურ მასალებს. წარმოდგენილი ინფორმაცია ობიექტურია.
|
ჩვენს პრეზენტაციას გარკვეული ნაკლოვანებები აქვს წარმოდგენილი ინფორმაციის ადეკვატურობის თვალსაზრისით. ზოგჯერ წარმოდგენილი ინფორმაცია მიკერძოებულია.
|
ჩვენს პრეზენტაციაში შეზღუდული მოცულობის ინფორმაციაა წარმოდგენილი.
|
ინტერპრეტაცია
| |||
საკითხის შესახებ ვიყენებთ კვლევას, ლოგიკური და ორიგინალური დასკვნების გამოსატანად. კვლევის შინაარს ვაკავშირებთ უფრო ფართო თემებთან, მიმდინარე პრობლემებთან და გამოცდილებასთან.
|
საკითხის შესახებ დასკვნების გამოტანისთვის ვიყენებთ კვლევას. კვლევაში წარმოდგენილ ინფორმაციას ვაკავშირებთ სხვა თემებთან.
|
ვცდილობთ, დასკვნები გამოვიტანოთ კვლევიდან წარმოდგენილ საკითხებთან დაკავშირებით, მაგრამ ზოგიერთი ჩვენი დასკვნა ფაქტებს არ ემყარება.
|
საკითხის შესახებ დასკვნები საერთოდ არ გამოგვაქვს. უბრალოდ, ვიმეორებთ ან ციტირებას ვუკეთებთ სხვადასხვა წყაროს.
|
No comments:
Post a Comment